Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Update: Vissza a suliba 3

2012.07.28. 07:06 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Eddig minden úgy alakul ahogy terveztem a videóban, sőt még talán jobban is. Az az egy baj van ezzel a videóval, hogy akármennyire is próbálkozok, nem igazán tudom a hosszát megnövelni, most kb olyan 2:23 mp-nél tartok, de már vagy 300 képet tettem bele, meg van 2 db Fraps felvételt. Kicsit aggódok, a hossza miatt, de remélem, hogy majd a minősége ellensúlyozni fogja ezt.
Akinek adtam szerepet a videóban annak meg szeretném köszönni a közreműködését, és még ebben lesz talán 1-2 mondatuk, még nem döntöttem. Ha ezt a videót lezárom, gondolkodtam, hogy valamelyik olyan videót fogok csinálni, amit már rég megígértem, vagy esetleg nincs meg a folytatása. Ezért kitettem egy szavazást, és döntsétek el ti, hogy melyik legyen a sulis után következő videó. :)


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr434683010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suncihupp 2012.08.01. 19:04:04

YEEEE A MECS 5.RÉSZ LESZ!
süti beállítások módosítása