Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hello People!

2011.05.16. 20:48 DaNtE

Szerbusztok emberek!
Itt DaNtE.
 

Ma kaptam valamit egy olyan kedves,okos embertől,akinek köszönthetem,hogy itt vagyok már 7 hónapja.
Ez vagyok én,DaNtE.
Ezuton is köszönöm szépen neki,hogy kaptam írási jogot erre az oldalra.

Nos,a lényegre.

Végre elkészült a "Garry's Mod Sötét Titkai:Egy részecske" résznek a kimaradt jelenete.
Azért nem tudtam megcsinálni egybe,mert kifáradtam abba,amit addig csináltam.

Nos itt van:

 


Figyelmeztetlek titeket,hogy a hanganyagot ne vegyétek komolyan!

Nos ennyi mára...és köszönöm szépen megint.
 

DaNtE

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr242909320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe1494 2011.05.16. 21:02:45

je egy ujab háborus rész alig várom hajrá GMST

diofasiindamail.hu 2011.05.17. 14:47:22

XD dant te aztán tuduod mitől döglik a légy!

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2011.05.17. 15:20:57

@diofasiindamail.hu: Én nem Dant vagyok,hanem Dante.
De majd mindjárt átírom.

@pepe1494: Ez nem egy háborús rész előzetese,hanem az előző videóm,az "Egy részecske" kimaradt jelenete.

THBOJK 2011.05.17. 20:42:20

Király a videó a vége nekem nagyon bejött
süti beállítások módosítása