Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Kis probléma...

2010.06.07. 20:26 Garry's Mod Sötét Titkai

Szasztok

Hát, rossz hírt kell közölnöm veletek. Tegnap (06.06.-án) a gépem olyan 10:00 körül  beadta a kulcsot. Sajnos egy hatalmas puffanást hallottam, és aztán egy kurva nagy szikrát láttam. Barátom is, és a szerelő is szerint a tápomnak annyi. Hát ez kurvára jól jött. Ezt a kurva filmet pont most akartam elkezdeni, de úgy látszik az én jeleneteim egy kicsit csúszni fognak. Azt is mondták, ha a táp meghalt akkor vitte megával az összes cuccot. (UI: a gépem nem volt bekapcsolva, aludtam amikor történt)

Sajnos nem tudom mikor lesz újra saját gépem, mert most is öcsém gépéről baszom a rezet. De részben örülök, mert ha nem ment volna szét a épem, akkor most is egész nap ott ülhettem volna, de ehelyett a barátnőmmel voltam egész nap. Mindenkinek ajánlom ezt az érzést, mert nagyon jó. Ahogy Hunfakamant idézném: " A gép nem az életed, az életedet saját magadnak kell megformálnod, és nem a gép mellé rejteni."

Sajnos ez van, természetesen elérhető vagyok, de nem minden nap, tehát Skype no, msn no, xfire no, steam no. De ne keseredjünk el, mert nem dől össze a világ, hiszen ez csak egy gép. xD Kellemes vakációt kívánok mindenkinek.

MediEvil

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr892063948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hotdogger65 2010.06.08. 13:07:27

Nekem már 2x meghalt a táp és nem vitte magával a cuccot. Mert én úgytudom h akkor viszi a cuccot ha hirtelen áramlökést kap. pl: Mikor elveszik és visszakapcsolják az áramot.

Fikaman · http://fikaman.blog.hu/ 2010.06.08. 15:15:06

Az egyik ismerősömnek is meghalt a tápja, ki lett cserélve oszt minden ment rendesen.
Amúgy erre az idézetre nem nagyon emlékszem, hogy ilyet mondtam volna...

XP4ever-.:[HUN]:.Ghost 2010.06.08. 19:47:35

Nekem is meghalat a táp kb 5x de ebből 2-szer vitt magával mindent ez is akkor volt amikor bekapcsolva gyulladt ki. Nem rég a videó kártyám olvadt meg mert a hűtője tönkre ment.
süti beállítások módosítása