Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hamarosan nagy videó várható

2012.07.19. 08:23 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Már vagy 1000 éve nem írtam ki ide posztot, de most már itt az ideje, mert már egy jó ideje nem adtam semmi információt a népeknek. :D
Észrevehettétek, hogy egy jó ideje nincs hosszú, és nagy videója a GMST-nek (utolsó az én kicsi GMST-m) emiatt úgy döntöttem, meg a nézők igénye szerint is, hogy belevágom a fejszémet egy nagy videóba. Úgy tervezzem, hogy egybe összevágom az egészet, de nem tudom, hogy mennyire fog akadni a vegas, mert már az én kicsi GMST-m 3.részénél olyan 10 percnél már annyi anyagot vágtam be a programba, hogy rendesen akadni kezdett. Emiatt kicsit félek, de nem lesz komplikáció, és remélem, hogy mindenkinek elnyeri majd a tetszését. 
Igen, sokszor használtam pony-kat a videómban, és nem igazán vagyok erre büszke, mert ezzel úgymond én kiszorítom azt a debilséget, amit eredetileg terveztem a a videók alá, nem ígérem, hogy nem lesznek benne, de nem annyi mint a többiben. :)
Ebben a videóban lehetséges, hogy osztok ki szerepeket, de még nem biztos, mivel még felveszem a jelenetet, és aztán derül ki, hogy kell-e vagy nem, addig is remélem várjátok már a videót, és itt egy kép addig is :)

MediEvilGMST pony.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr344665606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suncihupp 2012.07.19. 17:54:23

YES ÉN NAGYON VÁROM!!! És mozifilm lesz? XDXD
süti beállítások módosítása