Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Garry's Mod Sötét Titkai: A Sorozat - Igen vagy nem?

2012.04.29. 21:08 Garry's Mod Sötét Titkai

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr274479849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagz Rajongo 2012.04.29. 22:00:43

jol sikerult ez a video remelem a harmadik reszre mar egy film lesz csak meg azon gondolkodom hogy elfogadja vagy sem

Nagz Rajongo 2012.04.29. 22:16:01

szia gmst egy nagy rajongotok vagyok minden reszt megneztem neztem meg az ujjakat az egyik legkedvenc sorozatom vagytok altalaban minden nap fel jovok nezni videot hatha jon valami uj es a kedvenc szereploim reptile, medievil es sonic minden videotokon jot nevetek es szerintem tik vagytok a legjobbak ja es igy tovabb

mpsith 2012.04.30. 13:46:36

Én a helyetekben vigyáznék ezekkel a ponys részekkel. Gabe is brony lett XD

www.youtube.com/watch?v=YPjFavgKO5I&feature=related

Robesz1993 2012.05.01. 01:46:57

igen ígéretes, nagyon várom a többi részt is
süti beállítások módosítása