Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

MediEvil visszatért

2011.12.14. 05:41 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Végre megkaptam az új gépemet, és ennek örömére folytatni fogom az epizódok gyártását. Amíg nem voltam gép közelben elgondolkodtam, hogy eddig milyen videókat is csináltam, és kiket emeltem a középpontjába. Természetesen minden videóban szinte benne volt az én karakterem is, de most úgy tervezzem, hogy kevesebb szerep lesz nekem, de annál több olyan embereknek, vagy kitalált szereplőknek akik megérdemlik. Az természetes dolog ha azért néha 1-2 mondatot beleböfögök a videóba, de azért nem lesz az enyém az egész forgatókönyv.

Úgyhogy remélem már ki vagytok éhezve a videókra, mert MediEvil visszatért. :)

MediEvil

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr53461917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MC.XWolf 2011.12.14. 16:04:20

Heló igen én nagyon is várom az új videókat.De sajnos rá akattam egy videóra amiben Reptile-t és téged Medievil-t úgymond le 'fasz'-oztak.Ezért készítettem egy videót ami nem nagyon sikerült.Ezért figyelmedbe szeretném ajánlani hogy gyaláznak téged és Reptile-t itt a link amiben gyaláznak téged és Reptile-t.:www.youtube.com/watch?v=QBICt1UlUIg

MC.XWolf 2011.12.14. 17:10:53

Oh... és a youtube azonosítóm XWolf001

garry's mod sárkány 2011.12.15. 10:42:18

hurrá! medievil visszatért!
süti beállítások módosítása