Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Garry's Mod Sötét Titkai: A Játék (Beta)

2011.07.10. 19:27 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Egyik lelkes rajongónk elkészítette a Garry's mod Sötét Titkai Játékot, és megkért minket, hogy mondjunk róla egy véleményt.

Szerintünk a játék baromi jóra sikeredett, és szeretnénk majd egy végleges verziót is. Eddig csak Béta van, és ennek megfelelő javított verziói. Aki ki szeretné próbálni a játékot annak itt a link, és ha már nem lesz itt a link, akkor a JÁTÉKOK GMST link-ben megtalálható lesz a játék. Reméljük, hogy mindenkinek tetszeni fog, és kérünk véleményt, mind kommentben, mind levélben. Ha valami kérdésetek van a játékkal írhattok a GMST email címéra, és a készítő email címére.

helpgmst@citromail.hu

olpat99@indamail.hu (A készítő)

A Játék letöltéséhez kattints ide

 

GMST

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr113055654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2011.07.10. 20:16:49

Remek.
És én még azon gondolkoztam,hogy csinálok GMST M.U.G.E.N.-t.

Csabahun 2011.07.10. 20:43:24

jó lenne a mugen.De a játék jó de az a gond hogy furcsa az hogy GMST-t kell irányítani nem egy karaktert.De azért nagyon jó játék.

Petrik 2011.07.10. 20:46:50

@csaba182: Igen, a felirat helyett későbbre terveztem egy karaktert is, de egyenlőre a fontosabb úgymond "alap" dolgokon dolgozom :)

Eciet(HUN) 2011.07.10. 22:16:57

Sztem jó játék:) de az elején nem tudtam mozogni xD

Csabahun 2011.07.11. 09:52:08

én sem láttam magam de nagyon jó játék

Petrik 2011.07.11. 09:56:18

A játék egyenlőre béta, úgy nézzétek, van 1-2 hiba, ami később valószínűleg javításra kerül :)

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2011.07.11. 12:48:59

Gyááá ott a nevem a kommenteknééé XD

gDj$$ 2011.07.11. 20:38:26

Sztem ez faxa volt és nagyon tettszett és ha 1.6-os verzió lesz akkor legyen nehezebb:D mert ez nagyon könnyü voltxD
süti beállítások módosítása