Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Dante skinváltása

2011.06.15. 19:40 DaNtE

Hello!

 

Itt DaNtE(aki nem egy madár és nem is egy repülő,de nekem 8.)
Nos,mint ahogy láttátok a  Váratlan Fordulatban,nem az a skin jelent meg,ami nekem volt.
Hogy miért mondom,hogy volt,mert skinváltáson estem át én is,mint Dan és HunterK.

Itt is van egy vidi róla:


 

Ennyi lenne,amit írnék.
 

DaNtE

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr602986956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaki98 · http://gtasabarat.freewb.hu/ 2011.06.15. 19:50:04

jó lett a videó és ha te vagy medievil azt mondanám hogy néztem a SZPGAMERes videóidat és szerintem is bénák nagyon ezek nem tudnak játszani!

Csabahun 2011.06.15. 21:40:16

ez a skin jó ami a váratlan fordulatban volt

kt8d5fan 2011.06.16. 07:56:49

Ööööö... Nem rúgtak ki téged fél hónapja?

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2011.06.16. 08:18:49

@kt8d5fan: Elbocsátottak engem,de azért barátjuk vagyok.

Zolanius 2011.06.16. 16:39:28

még mindíg úgy vagyok vele hogy ez a skin sz@rul néz ki és nem is igazán illik hozzájad de csokiskeksz....
néhol azé vigyelhetnéd a ragdollok állását mert pl amikor éppen felérkeztél a tetőre akk tök fölöslegesen ott voltak ergya állásban a széttátott kezeid,vagy átnyultál magadon amikor Gmannal beszéltél.és ha ez a végleges skin akkor cseréld le az itteni profilképed mert így aki most kezdi nézni az nem fogja érteni.uff én szoltam.

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2011.06.16. 17:15:30

@Zolanius: Oké Zolanius,majd legközelebb figyelek rá.
süti beállítások módosítása