Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Búcsú MediEvil-től

2011.05.13. 21:41 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Először is, nem akarok senkit sem megvádolni azzal, hogy mások miatt lépek ki a GMST csoportból, hanem inkább egyedi komplikációk miatt. Mindig is szerettem GMST videókat csinálni egyszerűen elkápráztatott engem az a tudat, hogy ennyi embernek tudok boldogságot hozni az arcára, és ennyien jóra is értékelték a videóimat. Számomra voltak jó és rossz tapasztalatok a csoportban, és ezeket el szeretném nektek mondani néhány mondatban.

Mindig is azért csináltam a videókat, mert a Gmod alapból egy vicces játék volt, és mivel arra gondoltam, (Reptile javaslatával) hogy néhány vicces videót fel is tehetnénk az internetre. Igen ezzel nem is lett volna semmi probléma, de itt kezdődtek a bajok. A Sok ember aki csatlakozni akart a GMST-hez nagy mértékben megváltoztatta a videó készítéshez való hozzá állásomat. Inkább próbáltam meg olyan videókat csinálni amiben olyan emberek is szerepelnek akiket személyesen soha nem láttam,  de minden áron akartak szerepet kapni. Természetesen én voltam a hülye, mert ha minél több szerepet adtunk nekik annál többet akartak, és annál több jogot akartak a GMST-ben. Lassan már olyan érzés volt foglalkozni a csoporttal mint egy politikai párttal, és ez nem a jó értelemben értem. Egyik ember marta a másikat, és szidalmazták a másikat, és engem is, tehát ez volt az 1. dolog ami miatt kilépek.

A másik az, hogy belefáradtam már a "kényszer videók" készítésébe, és a Gmodot nem azért teszem fel a gépemre, hogy mással játszak, vagy valami hülyeséget csináljak rajta, hanem arra kellett már gondolnom, hogy mi lesz a következő jelenet. Kiadtam a lelkemet a GMST-ért és szerintem én tettem a legtöbb dolgot érte, ezt nem cáfolhatja meg senki, mert a 4 debil-ből én voltam a legszorgalmasabb, és én csináltam a GMST legnagyobb részét.

Van saját életem, szeretnék vele foglalkozni, sajnálom az összes rajongót, de nem kell félni azokat a videókat amiket megígértem megcsinálom (BTTF, házbuli stb.) de utána viszlát, és remélem, hogy mindenkinek tetszett az erőfeszítéseim.

Tisztelt rajongók, GMST tagok, Főszerkesztők, engem ért a megtiszteltetés, hogy a GMST főszerkesztője lehettem, és remélem, hogy nektek is tetszettek a munkásságaim. :)

MediEvil  2009-2011 

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr182901952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GMST_BoSs 2011.05.13. 21:45:12

Isten Áldjon Medievil :) jó munkát végeztél a két hosszú év alatt... és tisztellek ezért a döntésedért :D

Goold49 2011.05.13. 21:48:16

Sajnálom, hogy így döntöttél, de tudom milyen dolog az, hogyha kényszerből kell ezeket csinálni:S
Kevés ideje követem nyomon a GMST-t, de nagyon nagyra tartom munkásságodat, jó videóidat.
Isten veled Medievil

Szotyinger 2011.05.13. 22:14:33

Nem hiszem el. Előbb az Anomalyások aztán freddy most Medi ki lesza legközelebbi art45a vagy Egon vagy az egész GMST.

frentzen91 2011.05.13. 22:31:38

Köszönjük az eddigi munkádat Medi! Minden jót

Bolvarson 2011.05.13. 22:47:03

Háát medi. :) Nem gondoltam volna hogy tényleg kilépsz... De arra azért még megkérnélek hogy a film amit éppen én készítek ahoz felveszed-e a hangodat mert nem akarom kidobni életem legnagyobb művét :) És köszönjük azt a 2 randomsággal teli évet neked. Good bye

Bolvarson 2011.05.13. 22:48:07

by Hunter :D xD csak elfelejtettem kiírni a nevem a végére :D

BlackStar1127 2011.05.14. 00:11:48

Kár érte medi (: amúgy csak h nyugtassalak azéletben is lesznek ilyesmi pofonok h "nyújtod a kezed és az egész karod kell"... megmondom öszintén én akkor néztem meg az elsö vididet mikor freddyD abbahagyta és arra csináltál 1 vidit... nos azóta végignéztem az összes részt ... van amit többször is... ^^ leginkább a "crysis" poénok jöttek be :'D és am nem csak a gmst-det hanem ilyeneket is néztem h tesztelések, játékok, szval eléggé szépen feltártalak 2 hó alatt ^^ a lényeg h kár h abbahagyod de sztem TE tudatában voltál annak hogy ha elkezdesz 1 ilyen videó sorozatot akkor azért rohadtnagy áldozatokat kell hoznod pl kényszervideók :) és csak szerény meglátásom szerint illö lenne majd 1 búcsúvideót csinálni vmi kis végsö poénnal :) lásd freddyD az rpcj-böl vagy blackhawk a jó pc játékok rossz módra sorozatból :) mert ök is ezért hagyták abba mint te :) azért örülök h nézhettem a videóidat és biztosra veszem h nem marad meg sokáig a gmst nélküled :) vidd sokra az életbe és csajozz sokat ;) üdv blackstar ^^ ui: ha szereted a house zenét akk hallgasd meg a mixemet :) és köszi még1x mindent ^^
www.youtube.com/watch?v=XWqVnQ-l78M

BlackStar1127 2011.05.14. 00:12:26

jaj de sokat irtam bocsi de csak jöttek a szavak :)

akárkilehetek 2011.05.14. 01:12:25

Én is akkor láttam az 1. videód MediEvil amikor FreddyD abba hagyta az rpcj-t...sajnálom hogy abba hagyod

grend912 2011.05.14. 04:14:20

@akárkilehetek: velemis ez volt :D amikor megcsinálták freddy halálát az volt 1. gmst videóm azután megnéztem az elejétől egyik este hehe egésszreggelig fenn voltam xD

Sumak122 2011.05.14. 05:55:18

Viszlát Medi! Jó videókat csináltál és jó ember voltál .

Üdv: Sumák

*Fuck Yeah*

kt8d5fan 2011.05.14. 07:38:25

MOST TEMETTEM EL A GMST-T! EDDIG NÉZTEM, DE MOST MÁR MIAF*SZNAK?

$$$BandiFOX$$$ 2011.05.14. 08:06:00

Jajj de kár kb. két hónapja nézem a GMST-t és Medi volt a kedvencem :( de hát semmi sem tart örökké. Elsőnek FreddyD most meg Medi :'( Tisztelettel őrizzük emlékeinkben amit te csináltál akkor és most :)
Ég veled: MediEvil.

Dem]E[ntO 2011.05.14. 08:21:42

Én már kezdetek óta nézem a GMST-t, és hát nagyon bánom hogy egy ilyen jó képességű ember mint te kilép lehet hogy már nélküled nem is lesz olyan jó, remélem még egyszer meggondolod magad és vissza térsz :)

Goold49 2011.05.14. 09:11:05

Jó, nem vagyok egyedül, aki csak FreddyD után nézte:)
A GMST biztos meg fog maradni, de semmi nem lesz ugyanolyan:S

Rasanes 2011.05.14. 09:56:31

Medi... tudom sok dolgod volt illetve sok bajod. de nem hiszem el hogy a GMST-ből a főszerkesztőnek ennyije van? feladja? Nem szeretnék ünnep rontó lenni de kicsit csalódtam benned. És ne jöjj azzal hogy már próbáltad megoldani az ügyet! Vagy ha próbáltad is nem eléggé. Tudod mennyire sajnálom? És hogy mennyire csalódott vok? Mindenemet csak arra tettem fel hogy nagy GMST rajongó legyek stb. És az elejétől fogva te voltál a kedvencem! De ha te kiszálaz akkor mindennek vége és kereshetek valami mást! És tudod hogy azzal hogy nem is ismersz de én ismerlek téged miket tettél? Jobb játékká és viccesebb játékká tetted a gmod-ot. de az utcsó mondatam már mit sem érnek. grath ha idáig elolvastad.

Warfon 2011.05.14. 13:19:08

De így már nincs boss medi és...killertank se szerepel túl sokat..freddyD is egy nagyon vicces ember volt bár kiváncsi lettem arra hogy ő hogy néz ki...de visszatérve a lényeghez sajnálom hogy kilépsz :/

dj nobit 2011.05.14. 13:52:33

medievil csak anyit mondok a te döntésed a te életed és ezt a döntést te hoztad és elhiszem hogy fáraszto volt az a két év és most elmész.de legyen neked az életed továbra is jo és reméljük még valahogy továbbb fog meni a gmst nélküled is by:DJ nobit

killmanhun 2011.05.14. 16:22:30

értem miért léptél ki a GMST-ből és nagyon sajnálom remélem azért még csinálsz videókat a neten és Isten veled Medievil

TcwCsoki 2011.05.14. 18:14:16

hát medi most ne azé h puncsoljak vagy valami faxág
de ne azé amikor én még nem is tudtam h vagytok kb 1 év után tudtam h vagytok elejite nem igazán érdekelt ez az egész aztán látam h te is az emberkét csinálod meg stb és ezé én bennem is reményt hoztál játék felől csak nekem valami szaros xp amit haszálok hagyományos szar ezé gmodom mindig be szarik szóval neked köszönhetem valamilyen téren gmodot is egybe livot is h meg szeretem és mindig szar kedvemvolt meg tudtál nevetni nade ki szálsz live se lesz úgy látom igazán hát bakker szerintem soknak hiányoznifogsz pont szerintem fő szerksztőnek kellet ki lépni egyszüren nem értem na mind 1 biztos oka volt

Dryenful 2011.05.14. 19:59:38

Nos nem lehetett valami könnyű dolog ezt a döntést hozni,de megértem. Ha menni kell akkor az ember menjen. De szerintem egy ilyen búcsú részt azért lehetne csinálni,mint amilyen freddyd-jé volt mert ennyi minimum kijár neked az eddigi munkásságaid után. És remélem,hogy habár kiléptél,még később néhány videóban lehet azért hallani a hangodat. Minden esetre viszont látásra is minden jót.

Pettencs 2011.05.14. 22:37:10

MEDIEVIL OLYAN KÁR HOGY ELMÉSZ A GMST BŐL PEDIG TE VOLTÁL A KEDVENCEM :( DE HÁT TE DÖNTESZ DE SOK SZERENCSÉT KIVÁNOK AZ ÉLETEDNEK:)

Combine General 2011.05.15. 00:33:22

Olyan kár Medi pedig te voltál a kedvencem :'(

nacsidacsi · https://www.facebook.com/david.nagy.545402 2014.06.20. 21:50:19

Szívből sajnálom, hogy kilépsz a GMST -ből, de remélem még fogsz legalább néha-néha videót csinálni :(

nacsidacsi · https://www.facebook.com/david.nagy.545402 2014.06.21. 10:29:21

ja jó, én vagyok a hülye, most nézem a dátumokat...
süti beállítások módosítása