Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek 2011.05.4. Új GMST, Verseny, pesti kirándulás

2011.05.04. 07:42 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Remélem, hogy mindenkinek tetszett a Back To The Future-ös GMST videóm, és már majdnem kiugrotok a bőrötökből a második epizódért. :D Igen hamarosan azt is fogom kezdeni, de valamelyik nap le kellett törölnöm a Gmodot a gépemről, mert annyi addonom volt, hogy a Fraps csak 10-15 FPS-el vett fel jelenetet. Szép. A lényeg a lényeg, hogy hamarosan lesz folytatás, úgy tervezem, hogy még év vége előtt meg lesz a következő fejezet, de nem ígérek előre semmit.

Aki még esetleg nem tudja, van egy képszerkesztő verseny, aminek hamarosan vége (Május 7.-e) és utána már nem lehet pályázni. Aki már elküldte, azoknak megköszönöm, és pénteken (Május 8.-án) lesz az értékelés egy Live műsor keretében. Mindenki aki készített képet az lépjen fel, (azzal a névvel amit elküldött nekünk a kép mellé pl: Kiss Béla, Tóth Ferenc stb.) 

Igen, Május 3.-án egy kis kiruccanást tettem a jó öreg Budapest-re. igazából szinte csak a Moszkva tér közelében voltam, meg a várban fent a hegyen. Igazából számomra hatalmas élmények születtek ott, ebbe bele tartozik az is, hogy úgy szívattuk a pesti embereket, mint annak a rendje. Akit érdeklik a képek azok kattintsanak ide, és igen én vagyok a fehér pólóban, szarúl zselézett hajjal, és kockás ingben. xD

UI: Nem veszek fel senkit se Facebook-ra...

MediEvil

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr402876213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tekila7 2011.05.04. 08:09:20

Nem lehet megnézni a képeket.

Garry's Mod Sötét Titkai 2011.05.04. 09:03:36

@Tekila7: Regisztrálni kell hozzá, de nem kötelező, nem lettek olyan jók a képek. :)

nÉmI 2011.05.04. 10:00:31

de mire kell regisztrálni?

TheBen 2011.05.04. 12:17:35

Medi, én e-mailben küldtem, akkor azt a nevet írjam ki, ami a GMail-es nevem?Ha hülye kérdés, akkor bocsánat, nem akarok idegesíteni senkit.

szevi98 2011.05.04. 19:23:43

ha az e mailba irtam a nevet az legyen a nevem?

Dryenful 2011.05.05. 15:15:56

Én se tudom megnézni a képeket. Szerintem csak azoknak van engedve akik az ismerőseid.
süti beállítások módosítása