Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

2011.04.03. Update by: MediEvil

2011.04.03. 17:06 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Igen, tudom, hogy már egy jó ideje nincs új GMST, de ennek két oka van. Az 1. az, hogy bárhogy is próbálkoztam a Gmod nem akar Linux alatt futni, így vissza fogok hamarosan térni a Windows-ra. Kár, mert sok jó, és természetesen rossz tapasztalatom volt a Linux-al, de ami itt a lényeg, a Linux-ot tényleg nem játékokra tervezték, most már én is beláttom.

A 2. pedig az, hogy a Rémálom nevű GMST-t úgy 20%-ig elkészítettem, de mert elment a rendszerem (március) ezért elment az összes adat. Mához két hétre, de lehet, hogy hamarabb, veszek egy új alaplapot a gépembe (ezért is dolgozok hétköznaponként suli mellett...) és csak utána jöhet az új rendszer, és azonnal belekezdek a GMST videók gyártásába. Úgy terveztem, hogy megcsinálom azt ami, most az eszembe van, (majd talán este lesz róla egy kis infó) aztán befejezem azokat amiket megígértem PL: Híd Terabintia földjére, Medievil és a koncert, stb, ezért, hogy melyikkel kezdjem majd, itt egy szavazás, és döntsétek el ti.

 


ONLINE

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr522796531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TcwCsoki 2011.04.05. 22:52:27

szerintem koncert fog nyerni eddig is első része ütöte legjobban na szóval én tudtam előre és nem vok se ego se optimista várjuk nagyon medi :D