Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2010.12.15 - Karácsony GMST, Team Fortress 2 videók

2010.12.15. 08:43 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Sok ember fejében már megfodúlhatott az a gondolat, hogy lesz-e karácsonyi GMST idén. Igen lesz, én már elkezdtem csinálni, csak az a baj ,hogy sok ember akar benne szerepet, de nem tesznek érte semmit. Én már 1 hete könyörgök néhány NÉHÁNY embernek, hogy vegye már fel nekem azt a 4-5 mondatot, de ő azért sem, mert elfoglalt... Hát, igen így elég nehezen lesz GMST, annyit kérek minden tagtól, és tanonctól, hogy vonszolja fel a seggét skype-ra, és vegye fel nekem az a néhány ember azokat a kurva mondatokat.

Úgy gondoltam, hogyha befejezem a karácsonyi részt, akkor csinálok egy tf2-s videót is. Igen már gondolkodok a Medievil és koncerten is, de ahhoz most nincsen sok ötletem.

UI: Ez nem saját, csak találtam a neten.

 

MediEvil

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr302516939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2010.12.15. 11:31:40

Csá Medi!
Figyelj.
Én fent vagyok Skype-n,amikor te is,csak te nem szólsz hozzám,hogy mikor csináljam a hangokat,amiket kérsz.

HeaĐHUNter Zet 2010.12.15. 20:46:43

same... nade legközelebb csakazért is rádírok :D

pokolhercege 2010.12.30. 15:44:44

én kérdeznék valamit? aha elő idézek egy szörnyet egybő rám támad nem lehet megállitani?
süti beállítások módosítása