Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Nem lesz ma live! + Reptile Halloweeni Bulija 2. rész

2010.12.10. 14:16 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok!

Bocsi, hogy ma nem tartok live-ot, mert kifingott a mikrofonom. Van még 1 a szekrényben, de én azzal a WC hangú (elnézést) SZARRAL nem tartok liveot.

Majd jövőhéten bepótoljuk.

-----------------------------------------------------------------------------

Látom nagyon tetszett a Halloweeni videó. Nos srácok a 2. részen már dolgozok, csak 2 probléma van: Nyakamon az OKJ-s félévi vizsga (ne kérdezzétek mi az) és van millió + 1 pótolni való, mert 2 hetet hiányoztam suliból oszt most pótolni kell mint állat (tudom hogy senkit nem érdekel, de azé' leírtam) De megpróbálom elkészíteni még karácsony előtt.

Ennyi lenne. ReptileMK423

Ui.: Mennyire volt ijesztő "Hunter Tails"? (tetszik ez a név, köszi a kedves kommentelőtöl)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr262506670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HeaĐHUNter Zet 2010.12.10. 20:29:18

Hááát... H. Tails... pont annyira volt ijesztő, amennyire kellett. Nem egy Fear/Silent Hill/Alone in the Dark (XD) kombinált karakter, de eléggé hátborzongató. ... Most h belegondolok, egy Fear-ban sztem megállná a helyét. Illenek a hangeffektek, tökéletesen eltalált karakter. Akkor sz*rtam be igazán, amikor H. Tailsnek köszönhetően (!!!) kiderült, hogy a hangfal túl hangosra van állítva XD Licenszeljétek le HIVATALOS SZERZŐDÉSSEL IS! :D

HeaĐHUNter Zet 2010.12.10. 20:32:35

Am meg Rep sztem inkább tanulj, és ha közbe eszedbe jut valami +5let a 2. részhez (vagy esetleg egy 3. rész :P), azzal is csak nekünk lesz jobb. Látod milyen jót tett ez a nagy késés az 1. résznek is? ;)
U.I.: jó jó 2 komment, de nem akartam mindent egybe zsúfolni XD

Dryenful 2010.12.10. 21:01:30

Nagyon jó volt a Hunter Tails. Amikor először megjelent azt hittem hogy Martin az. Amint meghallottam a hangot beszartam(csak átvitt értelemben). Ami meg a tanulást illeti: TANULJ MERT KŐ.

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.12.10. 23:05:42

Én beszartam amikor megláttam hogy valami elkapja Shadowot aztán meg megláttam Hunter tailst :D

Đft98 2010.12.12. 15:32:57

én először azt hittem shadow lába lód ki a lépcsőnél amikor már halott

masterchief 2010.12.12. 16:42:34

hunter tails-tölbe****tam föleg hogy éjfélkor néztem és kin szakadt az esö
süti beállítások módosítása