Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Megalakult a GMST klán

2010.11.23. 19:26 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Akik már rég óta nézik a videóimat, azok tudják, hogy elméletben van egy BF (Battlefield 2) klánom. Na és erre van egy jó, meg egy rossz hírem. 

A rossz hír az, hogy ez a klán feloszlik, és megalakul a GMST klán helyette. Szerintem ez így lojális, hisz, így mindenkinek elérhető lesz ez a tevékenység. A klánt több részre bontottuk fel, aki több információt akar, az nézze meg a "GMST klán" linket a menüpontban.

MediEvil

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr562468615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HeaĐHUNter Zet 2010.11.24. 17:52:41

Hát ez epic :D mármint arról beszélek, hogy végigböngésztem a blogot a legelejétől, és ahogy haladtam, egyszercsak feltűnt, hogy a "7 tipp a gmodhoz" videó átcsúszott a 2. oldalra. rohantam is előre megnézni hogy mi került ki ;)

gmodidiotai 2010.11.28. 19:24:49

van esély hogy én is benne legyek? (assainguy)
Karira kértem a BF2-t + az összes kiegészítőt :D
süti beállítások módosítása