Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2010.11.18. GMST Live Fekete Dani, Visszatért tag

2010.11.17. 19:18 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Remélem mindenki tudja, hogy holnap (2010.11.18.  18:00-tól) GMST Live és Fekete Dani Az egy Akatsukis élete nevű sorozat szerkesztőjével lesz interjú. Kattints ide 

Szokatlan dolog történt az elmúlt napokban. Sétálgattam cs_office mellett és betévedtem egy sikátorba. Ott egy banda rivalizált egy másik bandával, és köztük volt egy egykori GMST tag Hydro. Megláttak engem, én meg csak menekültem, mentettem az életemet. De sajnos a végén elkaptak, és jól helyben hagytak. A végén felajánlották Hydro-nak, hogy vágja el a torkomat, hisz úgy is utál engem valamiért. Már épp ott voltam, hogy imádkozok Istenhez, amikor váratlan dolog történt. Hydro átalakult egy fasza Dragon armoros palivá a M.E.2-ből. Kinyirta mind két banda tagjait, és boldogon vissza tértünk a bázisra. Ez a történet nem igaz történet alapjára épült, de Hydro visszatért új külsővel.

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr102455626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2010.11.17. 19:35:52

Király a karid Hydro.
Nekem is megvan a Vérsárkány páncélzat GMod-ban és jó,hogy visszatértél.

TcwCsoki 2010.11.18. 07:11:34

jó ez a hydro de jó kis történet volt:) várom a mai gmst livét jeee:)

HeaĐHUNter Zet 2010.11.18. 16:53:02

úúú bazzeg majdnem elfelejtettem a livét -.-"" XD

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2010.11.18. 20:41:41

Akinek kell Hydro új skinje,ide klikk:

freesteam.org/gmod/addonentry.php?fsid=2317

Ja és még valami,aki nem tudja,mi ez a skin:

A Vérsárkány Páncélzat(Blood Dragon Armor) egy letölthető tartalom a Dragon Age:Vérvonalak-hoz és a Mass Effect 2-höz.
Hogyan szerezhető meg a DA:Vérvonalak-hoz és ME2-höz:
Ha megveszed a Dragon Age:Vérvonalak-t(4000 Ft) és letöltöd a Vérsárkány Páncélzat-ot hozzá,megkapod a Mass Effect 2-höz is.

Itt egy kép:
www.kephost.com/view3.php?filename=g9f19r7tqh93htyagcad.jpg

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.11.19. 23:19:59

hogy kell bemásolni?megcsináltam és nincs benne a gmodban

HeaĐHUNter Zet 2010.11.20. 21:06:07

Hydronak ezelőtt mien karaktere volt?
süti beállítások módosítása