Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Nem lesz GMST Decemberig MediEvil-től :(

2010.11.03. 16:55 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Tudtátok, hogy az alaplapoknak van két típusa. Vannak a jók, és vannak a rosszak. Na az enyém a Kurva szar alpári száradt geci fostos váladék címszó alatt található. 3-szor raktam újra, és mindig volt valami baj vele. Megpróbálom elvinni egy szervizbe, és ha minden jól alakul, akkor még talán November közepére, vagy December elejére lesz új GMST. 

Addig is válaszolok a kérdéseitekre, és részt veszek a Live adásokon, de nem lesz csütörtökönként.

MediEvil

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr332420446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walcott 4 ever 2010.11.03. 16:59:28

Kár ,hogy nem lesz ,de persze teljesen megértem.
Sok szerencsét a gépeddel Medievil.

Harcos269 2010.11.03. 17:17:40

Kár hogy nem lesz adás tőled. :( És siess megcsinátatni a gépedet Medievil. :)

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2010.11.03. 21:02:25

Megértem...
Nekem a videókártyám sux.
És 50000 Ft kell ahhoz,hogy új,jobb alaplapot,processzort,videókártyát és memóriát rakjam a gépbe.
Good Luck MediEvil,"May the Force be with you"!

GmodFAN 2010.11.04. 08:00:42

Én tudok várni vele, türelmesen, mert tudom utána visszajön és ha mégse lesz nagyobb teljesitményű gépe, én még akkor is nézni és hallgatni fogom a Live-ket és nézem a Sorozatokat :):)
Amm nekem is nemrég beszart a gépem, aztán elkellet vinni SERVIS-be :D

HeaĐHUNter Zet 2010.11.07. 01:53:23

Nekem is beszart a gépem pár hete pont amikor a vizsgavideót csináltam... kezdhettem előröl :S de am jobb is hogy így alakult, mert volt időm fejleszteni az ötletet, és ezekszerint megérte ;)
süti beállítások módosítása