Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

November 1: Mindenszentek

2010.10.30. 10:01 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Szerintem mindenki tudja, hogy mi van október 31.-én, természetesen Halloween. De ha jól tudom, ezt a magyaroknak nem kéne ünnepelni, mert nem hagyományunk. Aki jobban kedveli ezt a "sátánista" ünnepet, akkor annak egészségére, de én maradok a hagyományőrző Mindenszentekél.

Ezen a napon emlékezünk meg halottainkról. Mindenkitől elvárandó, hogy kimenjen a temetőbe, és tegyen valamelyik rokonának a sírkövére egy koszorút, vagy egy csokor virágot, vagy esetleg egy mécsest. A mai fiatalság nem tartja tiszteletben ezt a szokást, ezért szépen megkérlek titeket, hogy felejtsétek el el, hogy mi magyarok vagyunk, magyar szokásaink vannak.

MediEvil

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr202409278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SPETZ NATZ 2010.10.30. 10:39:55

Sátánista? Baszd meg te tudod egyáltalán hogy miről beszélsz? XD A halloween egy kelta eredetű ünnep, és ha a pogány szóra gondoltál akkor tudod nekünk is van egy csomó olyan eredetű népszokásunk/ünnepünk.

2010.10.30. 11:24:27

ja és elcsúszott az előző post a kép miatt, kicsinyítse már le valaki!

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2010.10.30. 12:01:04

Hát nem is tudom,mit mondjak.
Szerintem inkább Hallottak napja.
Hisz a szeretet és a rokonaink a legfontosabbak.

Walcott 4 ever 2010.10.30. 17:26:50

@SPETZ NATZ: Hülye vagy ? Medievil-nek tök igaza van persze én is szeretem a Halloween-t ,de ne feletkezzünk meg a magyar ünnepekről sem.

Games Guruk 2010.10.30. 22:07:27

Igazad van MEDI! VIZILABDÁBAN MI VAGYUNK A CSÁSZÁROK ÉS NÁLUNK ÉLNEK A VILÁG LEGJOBB GMST-ISEI ÉS NŐI , JÁTÉKBEMUTATÓI, SZERETEM A BKV-T A MAGYAR BuSZT , A MAGYAR TESCO-T A SCHWING CSEPELT A JANIT ELŐDÖT ONDOT KONDOT TAS-T HUBÁT ÉS TÖHÖTÖMÖT ÉS...Sok példám van még, lehet lelátogatok majd a temetőbe ismeretleneket tisztelni:)am ma a suliba Halloweeni buli volt és marhára nem éreztem: CSOKIT VAGY BASZTATUNKxD

€hry$$ 2010.10.30. 22:18:33

Jah a Magyarok ne más hagyományát kövessék a Magyarok attol Magyarok hogy nekik is van saját kulturájuk és hagyományuk ^^ ku**a a GMST hajrá igy tovább. =)

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.10.31. 11:59:36

Medievilnek teljesen igaza van.Tartsuk meg a hagyományainkat ne a más hagyományaival foglalkozzunk.Nekem nem volt olyan Mindenszentek ahol ne tettem volna mécsest a temetőbe.Szóval ez igaz.

Kennyx7 2010.11.01. 14:12:02

ha a bátyám lennék akkor azt mondanám hogy ez eléggé faszfej mert csak azért mert nem magyar ünnep a haloween lehet ünnepelni de mivel nem vok az azt mondom hogy igazad van

Cellavy26 2010.11.02. 10:19:44

Pedig Halloween RULZ...
süti beállítások módosítása