Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: Az új GMST, Wikipedia

2010.09.17. 19:27 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

Szerintem már nagyon sokan várják ezt az új GMST videót. Aki nem tudná, ez a társasjáték réz, amiben nagyon sok híres youtube vagy más videó megosztó oldal celebje fog benne szerepelni. Úgy tervezem, hogy vasárnap már elkezdem csinálni a jeleneteket. Ezt kivételesen nagyon precízen akarom megcsinálni ezért akár több hétre vagy hónapra van szükségem. Tudom azt is, hogy sok GMST résszel tartozok a népnek, ne féljetek azok is sorra kerülnek. Most perpillanat 5 GMST részt tervezek, és 2-t csinálok. Aki szerint lusta vagyok az írja meg kommentbe. x)

Sajnos mint olvashattátok a GMST-t letörölték wikipédiáról. Sajnos nem hittük volna, hogy a GMST "Nem elég híres" ahhoz, hogy kint maradjon wikin. Hát én erre azt mondom, hogy kapják be a f*szomat, mert nem hiszem el, hogy Magyarország leghíresebb Gmod csapata nem kerülhet ki rá? De hát ez van, Sprite.

MediEvil

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr972303977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.09.17. 19:53:19

Én azt mondom hogy NEM vagy lusta.Annyi munkát fektetsz a videókba hogy itt a "lusta" szónak NINCS helye.A wikipédiások meg rohadjanak meg!(Elnézést de télleg.)

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.09.17. 19:59:01

Milyen agybeteg emberek irták azt hogy törlés? És nemtudom,lehet sértésnek venni,lehet nem. Ez az oldal mért nem nevezetes?Nem nézi senki vagy mi?Már bocs az "Agybeteg" kifejezésért de feledigesitett ez nagyon.Nem azt mondom hogy izé vá áá ideges vagyok hanem Télleg!

Kelcsike 2010.09.17. 21:47:08

pedig szerintem ez a legjobb GMST oldal Magyarországon és ezt kitörlik??Rohadjanak meg

Dínósbácsi 2010.09.18. 10:06:04

Szerintem se vagy lusta, nagyon szeretem a GMST videókat, mindig röhögök rajtuk, már az nem lustaság hogy még mindig csinálod nekünk ;D

A Wikipédiások meg szerintem is b*sszák meg. Én elolvastam a cikket, és azt is amit írtak róla, hogy töröljék. Kiálltam volna amellett hogy ne töröljék, de most csak azért nem regisztráltam volna. Meg plusz egy ember szava nem hiszem hogy sokat ért volna ezek ellen a barmok ellen DX

Biosoftkiller · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.09.18. 15:18:29

Hello Medi!

Először is a wiki titeket 1 másik paraszt miatt töröltek.. megváltoztattam a wikipediatokat mert átírták, én kijavítottam a helyes történetetekre amit sajnos nem hiszem hogy elnézett a wikipedia. Ezek szerint az én hibám volt ezer bocs de én csak jót akartam
Bion

Biosoftkiller · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.09.18. 15:19:52

a cigány kifejezések és leírások alapján sztm kitalálod ki áll minden mögött :/

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.09.18. 19:25:27

A wikipédiának a tartalma és nem a szerkesztői a jók...
@Biosoftkiller: Nézd már meg a blogod pls :D

RichyW12 · http://www.lamarudi.blogspot.com 2010.09.19. 09:46:48

Igen, lusta vagy... ...átolvasni amit írsz (réz - rész)

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.09.19. 11:49:53

valaki segítene,nem jók a modok a Garrys modomba,beillesztem az addonsba és semmi sem történik

rAcK 2010.09.19. 13:46:44

"nem hiszem el, hogy Magyarország leghíresebb Gmod csapata nem kerülhet ki rá?"

Na ez xDDDD...Van nálatok híresebb csapat mint például a W.U.W. :)...Ne értsetek félre nem utállak titeket csak ez vicces volt ...Ha steam-esek lesztek, és jobb poénokat mondtok talán 1-szer ti lesztek Magyarország leghíresebb Gmod csapata...Mert a GMST fanok nagyrésze 10-13 év közötti...Akik a felett vannak azok meg nem tudom lehet h fogyatékosok.Ha olyanok lesztek mint például a Gmod idiot box vagy a TAoC akkor biztos hogy ti lesztek Mo. leghíresebb csapata.

Üdv
rAcK

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.09.19. 15:25:18

@rAcK: A wuw az egy klán és én voltam is a tagja *kuc kuc*

2010.09.19. 17:03:00

@rAcK: én 17 leszek, bírom a GMST-t ezek szerint én is fogyatékos vagyok?!

JohnyWalker[HUN] 2010.09.20. 21:00:59

@rAcK: Teljes mértékben igazad van, bár a gmst nek is van egy kis híre.....de nem a leghíresebb...
bár nekem bejön a Gmst ált megnézem a videókat és 16 éves vagyok...

rAcK 2010.09.21. 19:09:48

Elnézést a fogyatékozásért csak kiakadtam hogy "Mo. leghíresebb Gmod csapata"

Kicsit se nagyképűség...Na meg hát az NonSteam :)

Egyedül eddig Boss nevettetett meg bár nem csak az én véleményem számít...

Tekike csapat klán....majdnem ugyanaz de klánra gondoltam én is:)

HeaĐHUNter Zet 2010.09.21. 22:36:17

tudod ki a lusta b+! me hogy Medi nem az, az biztos!! figyeld már meg pl mik hogy vannak beállítva a vidiken pl a ragdollok. én sose tudnám olyan jól beállítani XD De am meg én is 17 múltam, és mindig feljövök erre az oldalra h megnézzem van e új vidi^^ még meg is ichletett XD hirtelen h megvan már a gmod11, elkezdtem ragdollokat pose-ingolni GMST stílusban :D Pl Boss híres mondata alatt is van már egy :P meg még gmod10-ben SUPERsonic rúgja le mingyár kleinert XD töltök addonokat h minden legyen, am coolos me adv duplicatorral el lehet menteni mindent ha össze-weldezi az ember. ember, milyen hosszú komment XD na remélem a lényeget értitek^^

HeaĐHUNter Zet 2010.09.21. 22:39:30

am lehet én is azér kedvelem a gmst-t me a többit nem ismerem, de sztem nem kell ismernem me ezek a srácok értik a dolgukat^^ az indiana zsolt széria tetszik, nagyon bírtam h főleg a végefele az akciót tökéletesen keverik a humorral, és a befejezés is nagyon el lett találva ^^

K.E.N.N.Y. 2010.11.07. 19:39:35

Üdv,ez a levél a GMST-nek szól nov 17. megkapom a Gmodot és a haverom meg én be szeretnénk lépni.
Nevünk:K.E.N.N.Y.(enyém)
Haverom:DENNYS(HUN)
süti beállítások módosítása