Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: Szerelem van a GMST-nél

2010.08.09. 07:30 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

Sokan azt kérdezik tőlem a youtube-on, hogy most mi is van ASR-rl (Annasophia Robb), hogy olyan képet raktam ki amin nem vele smárolok. Na jó, most tisztázunk néhány dolgot. ASR a GMST MediEvil szerelme volt, a valódinak van barátnője, és megkért rá, hogy keressek neki egy karakter a Gmodban. A Stílusa alapján én csak ezt tudtam tökéletesnek találni. Úgyhogy nem kell több levél kérlek!!! Mert már egy kicsit frusztráló. :\

 itt a képhez a LINK

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr762208699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NerO 2010.08.09. 11:38:57

Ő kért meg rá?Q_Q

SuperCsubi 2010.08.09. 20:13:19

És mennyien küldtek levelet e témában? :)

XP4ever-.:[HUN]:.Ghost 2010.08.10. 23:58:50

Csak szerintem Zoey a csaj(a képen)?

Logen_Brown 2010.08.13. 14:36:42

sze'ntem jól megmondtad!Jah és KUSS FB!9 vagy FB!

Logen_Brown 2010.08.13. 14:38:24

@füzesi gábor: anyád picsája rossz!tiszta FASZA a kép!
süti beállítások módosítása