Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2010.07.07. GMST Film, új epizód,

2010.07.07. 13:50 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

A GMST film nagyon jól halad, legalább hozzánk képest. Végleglegesen megvan a stáblista, és a jeleneteket kiosztottuk 4-ünk között. Én fogom csinálni az elejét, és egy kicsit a végéből, reptilemk423 a közepét, és a végéből egy kicsit, és killertank meg elvileg a végét fogja csinálni. Boss majd fogja biztosítani a gépeket, és a programokat. Aki még akar jelentkezni az kattintson ide.

Az új GMST részt sajnos nem tudtam kitenni a youtubera, ezért tettem ki Indára, de remélem így is jó lesz. Nem kell félni, nem fogjuk kitenni oda az összeset, de más megoldás nincs.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr852135945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.07.07. 17:15:05

LoL! Gman powaa xD Az a fej! xD Hát én meghaltam, mikor megláttam xD Ja, mikor töltitek már föl a gitárokat? ^^,

gmodidiotai 2010.07.10. 18:21:12

Gman nagyon ottvan XD már alig várom, hogy legyen valami trailer (nem teaser)!
süti beállítások módosítása