Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

A Május 18.-i Live

2010.05.19. 11:56 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok. ReptileMK423 vagyok.

Ugyebár én vezettem a Május 18.-i GMST Live-ot Shadow-al, Boss-al és még a végefele becsatlakozott Hotdogger is. Na de az a lényeg, hogy még aznap este felnéztem a blogra, és a chat-en ezt találtam.

Garry's Mod Sötét Titkai: Backround: hat ez szar volt 

Remélem észrevettétek a legfontosabb részt. Ez nekem kurvára rosszul esett. De legalább akkor annyit böföghetett volna kedves MoofieFoof hogy mi a retkes lóf***ú istenf***át csináljak, hogy ne legyen unalmas a live. Próbáltam játszani, de a Guitar Hero 3 nem azt akarta amit én. DE TI SE MONDTATOK LÓSZART SE (tisztelet a kivételnek) DooM-ozni meg nem akartam, mert az meg már nekem unalmas. De ha nem tetszik akkor el lehet menni, szard le nyugodtan. Ha neked unalmas, akkor nem zavar. Azért jétszottam be videókat is ráadásul hogy viccesebb legyen. De úgy látszik nem volt elég. Pénteken is én leszek a LIVE házigazdája. És most rögtön (aki nincs regisztrálva indapass-ra az sürgősen vigye véghez) Itt kommentbe monjdátok meg, hogy mit csináljak majd pénteken, és azt fogom csinálni 2 retkes óra hosszán keresztül. Ezekből lehet válogatni:

Sok sikert és fontoljátok meg. 

ReptileMK423

 Ja és még valami. ReptailMK423???? O.o LoLxD?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr52015107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fikaman · http://fikaman.blog.hu/ 2010.05.19. 14:52:30

Asszem nekem van valami ötletem a Live-al kapcsolatban...
Csak nem szeretném nagy nyílvánosságra hozni...

| Shorty | · http://coming.blog.hu/ 2010.05.19. 15:11:20

Melyik verzióját használjázok a gmod-nak?

Garry's Mod Sötét Titkai 2010.05.19. 17:04:20

Steam-en kell érte fizetni, de torrenten le lehet szedni tört verzióban.

Medievil Rajongó :) 2010.07.17. 11:06:05

Naez télleg szemétszég volt én örülök hogy van live :)
Me Reptile meg Medievilis királyat csinál ha nemtetszik akk menj el ja és azértvolt (szerinte szar)mert reptilenak meghalt a nagyapja na és most mondja MoofieFoof hogy szar volt a live.
gta4szakis
süti beállítások módosítása