Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek 2010.04.03. - Letöltések, Cs Source, Live

2010.04.03. 19:27 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

Sokan bizonytalanok lettek, mert nem lehet letölteni a garrysmod.org-ról. Sajnos ez csak a non steamesekre, meg az undead patchesekre vonatkozik. Mert hát persze sok embernek (remélem) eredetiben van meg a Gmod. De ha mégsem, remélem hamar megveszed eredetiben, hiszen csak akkor jó a Gmod ha eredeti. De ha még nincs meg, vagy esetleg kell neked egy addon vagy map akkor itt a blogon letöltheted. A pályák, nemcsak Gmodra vonatkoznak, hiszen sok Cs source pályát is lehet letölteni. Sok olyan is van, ami nincs az alap cs-ben, és nagyon nehéz megszerezni.

A War nem volt olyan sikeres, hiszen nincs megoldás, hogy kit kéne támogatni. (De nagyon hajlunk az Enemihez, bocs ha rosszul írtam xD) Boss és Reptile már belépett a klánba, killertankról nem tudjuk, hogy belép-e vagy tartózkodik. Én Független maradok, hiszen csak a GMST miatt szoktam Cs-zni.(Jólvan szoktam unalom űzés miatt is, na xD) Tehát én azt pártolom amit a GMST többi tagja.

A következő Live 2010.04.06-án lesz a szokott 17:00-kor. Úgy tervezzük, hogy minden kedden legyen Live, csak sokan panaszkodtak, hogy a" multkor is elmaradt, akkor nem is lesz máskor sem". Hát azért nem igérek semmit, mert azért nekem is van életem, és foglalkoznom kell vele.(UI: Azért nem volt a multkor, mert fizika szakköröm volt, stréber vagyok fizikából.) Tehát várunk mindenkit szeretettel kedden. Addig is jó Gmodozást.

MediEvil 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr61892481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása