Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek 2010.03.01. LIVE

2010.03.01. 17:14 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

2010.03.03.-án Live lesz itt a GMST blogján. Megint jön egy sztárvendég, olyan személy(ek) akikre nem is gondolnátok, de persze híres youtube sztárok. Mindenkit szerettetel várunk mret hiszen nincs Live rajongók nélkül. A Live-val kapcsolatos dolgok.: Sokan akarnak részt venni rajta, persze megértem őket. Én is részt szeretnék rajta venni, nincs ezzel semmi baj, csak nem lehet most. Nem azért nem akarjuk behívni, mert én vagyok a sátán, hanem azért mert sokszor botrány szokott kialakúlni ebbel. PL: Nem is hallotam semmit akkor ez így szar.

Az Indiana Zsolt csúszik egy kicsit, mert a Jungle jelentetet Reptilemk423 csinálja így sajnos egy kicst várni kell a 3. részre. De remélem türelmesek vagytok. Én lassan elkezdem csinálni az én jelenetemet, csak még nincs ötletem, és kedvem csinálni. 

Mindenkit szerettel várunk a LIVE-on 2010.03.03.-án 17.00-kor. Lesz sztárvendég

MediEvil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr761800197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása