Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: Live, és mi a f*sz van már megint?

2010.01.13. 19:22 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

A következő Live-val kapcsolatban: A három sztárvendégből már 1 biztos hogy el jön, a 2. lehetséges, a 3.-ról meg még nem tudok semmit. De az biztos hogy hamarosan több információm lesz. A Live úgy (mint mindig) 17.00-kor lesz 2010.01.23.-án. (De ezt már 20-szor elmondtam...)Remélem, hogy most sokan el fognak jönni mert már nem az Indát fogom használni, hanem egy új oldalt. sokkal jobb lesz a minőség, és egyből meg lehet nézzni a műsort, nem kell várni semmit. Várunk mindenkit szerettel.

Hamarosan, elkezdjük (vagyis még csak próbáljuk) a Garry's Mod multit. Szerintem a következő Liven már a multis Gmodot fogjuk bemutatni. Aki akar csatlakozni, az majd megteheti. Amúgy szeretnék bejelenteni valamit. Néhány néző (3-4) nagyon el van szállva magától. Lehet hogy én leszek a fasz meg én leszek a paraszt, de nem kötelező ennek a csapatnak a tagjának lenni. Fogalmam sincs, hogy mi a f*sz-nak volt ez a karakterválasztás. Szerintem felesleges volt, mert a jelentkezők 75%-a szart sem tesznek a közöségért. Mi szinte egy család vagyunk. Nehezen csinálunk egyre jobb videókat, és olyanokat olvasunk kommentekben, hogy: "miért nem voltam benne?". Azért mert nem akartam hogy szerepeljen. Nem úgy értem, de most 64 szereplőt nem tudok bele tenni a videóba. Sajnos ez van, ha esetleg kell a szereplésa AKKOR MI BAJ SZÓLUNK, NEM KELL NYÍGNI! Csak ennyit akartam mondani. 

UI: Már NEM lehet jelentkezni!

MediEvil 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr991670157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása