Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2016.04.16.: Kalandregény 2.0

2016.04.16. 11:57 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Ahogyan az előző videómban is láthattátok, folytatom a kalandregény szériát a Garry's Mod Sötét Titkai csatornán. Igazából maga az ötlet már megvolt hamarabb is, mivel az előző Kalandregényt eléggé elhúztam (majdnem 3 évig csináltam) és nem tudtam elmesélni azt amit igazából szerettem volna.

Nem sokan tudják, de magát a Kalandregény karaktereit úgy találtam ki, hogy az abban a pillanatban megjelent addonokat használtam fel, és úgy építettem ki köréjük a történetet (legjobb példa erre Kat karaktere, de ide sorolható még Sötét Lovag is). A mostani szériában is fognak megjelenni új karakterek, de a régiek is vissza-vissza fognak jönni.

dm_cave_b20002.jpgKalandregény promóciós kép (2014)

Magáról a történetről nem szeretnék túl sokat mesélni, nem lesz igazából sem kapcsolat, sem párhuzam az előző szériához. Ha úgy tetszik, másik szemszögből fogom megközelíteni ezt a hatalmas világot, de ne féljetek, nem fogok teljesen elvonatkoztatni az előzményektől. 

kalandregeny_9.jpgKalandregény 9 (2014)

Nem árulok el sok titkot azzal, hogy a főszerepben most nem csak én, hanem a drága kishugom Nana is benne van. Ez lenne igazából az egyik fő eltérés, mivel sajnáltam azt hogy kiaknázatlan volt a kaland fogalma az előzményekben, és ha úgy tetszik, nem én épültem be a történetbe, hanem a történet épült rám, ami kissé bántott is engem. De a lényeg a lényeg, hogy a Kalandregény visszatér, készüljetek fel egy újabb kalandra, és ha akarjátok, még akár szerepet is kaphatok ebben a szériában! :)

ze_tesv_skyrim_v4fix0083.jpgKalandregény 2.0 epizód 1 (2016)

MediEvil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr438632032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása