Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek 2011.04.27.: Tagok elbocsátása

2011.04.27. 20:22 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Nemrég egyfajta pletykák kezdtek el terjedni, hogy a GMST felbomlott, meg összeomlott. Ez abszurdum a GMST soha nem omlott össze, csak szünetelt egy ideig (suli, magánélet stb.). Természetesen készítettünk videókat, mert ezt nem lehet mondani, hogy nem, és még Live adásokat is tartottunk ezek mellett. Igen, de sok ember van akik szerint a GMST "teljesen kifordult magából". Ez azt foglalja magába, hogy a GMST tagok két részre osztódtak, és az egyik része (nevek nélkül) össze akarja törni a GMST gerincét, ami szerintem egy piszok nagy patkány-ság, és ráadásul ők "forradalomként" akarják ezt megvalósítani, de szerintem ennek csak az lenne a következménye, hogy a GMST tényleg összeomlana, és nem lenne több videó, és Live tőlünk.

Sok tag emiatt lépett ki, hogy ők már nem akarnak tagok lenni, akkor menjenek, nem tartjuk őket vissza, aki nem maradni akar, az a GMST a karjai alá fogja őket. Biztonsági okok miatt megváltoztattuk az összes GMST-vel kapcsolatos honlap jelszavát, és csak én meg Reptile tudjuk. ha végre jobb belátásra térnek a tagok, akkor megadjuk majd nekik is, de reméljük, hogy nem a 2 évad felénél kell összeomlania a csoportunknak. Írjatok kommentett, hogy ti mit gondoltok erről a szép kis eseményekről. De azt már itt meg mondom nektek, hogy a GMST örök, és elpusztíthatatlan!!!

MediEvil

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr582860307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PedroDaSandtrooper 2011.04.27. 20:30:32

Szentem ez mind igaz aki meg ki akar lépni az lépjen,de ezt még jól meg fogja bánni aki kilép...

gDj$$ 2011.04.27. 20:30:58

Hát szerintem csak sodrodjatok az árral tovább és nem lesz semmi baj.

TheReaperHUN 2011.04.27. 20:32:16

Teljesen egyetértek az itt leírtakkal, és tényleg nagy patkányság, amit a kis "forradalmárok" művelnek/műveltek.

Zack Change 2011.04.27. 20:40:17

jah, aki akar az menjen, aki pedig nem, az maradjon.

balazsunio 2011.04.27. 20:43:15

Különben Boss-al milett?

Bolvarson 2011.04.27. 20:49:33

idézek az 1 ik kommentemből: A GMST oan mint a Rock: A rock az örök \m/ GMST \m/

zolanius 2011.04.28. 07:16:32

NEMÁ!BOSS KILÉPETT?ALAPÍTÓTAG?EZ HÜLYESÉG!

oNearo 2011.04.28. 07:30:27

mibvaaa? ez nemlehet tényleg görénység amit terveznek de h a GMST-t ellen? felvagyok háborodva

oNearo 2011.04.28. 07:31:11

és nem hiszem el h Boss kilépett...

[ORIGINAL]Pesta 2011.04.28. 11:20:08

EZ KOMOLY? BOSS KILÉPETT? PEDIG Ő VOLT A KEDVENCEM :'(.

DaNtE · http://danteapokolfia.blogspot.com/ 2011.04.28. 13:21:26

Emberek,én mindig is a GMST-vel maradok,ha törik,ha szakad.
Soha nem voltam semmilyen tagja semmilyen csoportnak,de végre megtaláltam a csoportomat,sőt,a legjobb csoportot,amit el lehet valaha képzelni.
DaNtE vagyok,DaNtE maradok örökre.
1000 lájk a GMST-nek!!!!

Elraid 2011.04.28. 14:31:16

Szerintem a GMST soha nem fog feloszlani még ha néhányan el is hagyják.

hagymaagy 2011.04.28. 15:25:21

"A GMST örök" Nem! Ha már 1 alapítótag, mellettük a tagok nagy része kilépett, nem hiszem hogy sokáig bírja...

Sumak122 2011.04.28. 16:05:32

Bevallom én is a 'kis-lázadókhoz tartozok' és Boss és Killertank is ,Hotdogger,Hydro,Hagymaagy.

Az utóbbi időben a GMST hihetetlenül erőltetett lett.

Ui:Medi nagy EGO-ista nyomor lettél .

Üdv:Sumák

TcwCsoki 2011.04.28. 17:03:44

na szóval most én jönnék hát van baj gmstében nem is kicsi gond tudom nem tartozok hozám meg stb meg mit akarok én itt csak rendet ennyi az egész !.
ahogy az elejént néztem mondjuk tavaj akkor igen jó volt meg 2011 év eleje is de láttam h nagyon megy szét igy meg úgy meg olyan veszkedés mint egyszer medi meg mit tom én ki a sajt akik rendes tagok voltak azoknak nem kéne ki lépni csak el baszák az egészet:S és igy semmi jó vidi ó nem lesz ha nem az egész össze carater vagy is szerepelő szóval a fő szerepelők és nem a mellék és nem azok akkiket fel vettek én most boss medi reptile killertank akkor gman sonic klájner vagy h kell irni hf 2 ből csaj meg joe vagy viktor volt az hiszem annak hangja :D na ezek mindenkép maradniuk kell a többi emberkét rátok bizom de mondjuk együtt van csapat meg néha egy két fel véltei tagot be tesztek az is rendebn van mert igy volt jó és nem vitta mint el mult napok hetek be n sőt hónapkban szóval renedes beszéljétek emg az ügyeket aki meg nem akarok maradni akkor huzon messzibe aki igen az maradjon enniy

YoDa97 2011.04.28. 17:04:42

Akkor adunk neki vért ;P

TcwCsoki 2011.04.28. 17:04:45

na szóval röviden tömören anniyt akartam ki hozni belőle h rendes fő szereplőknek kell maradniuk mivel úgy a jó a vidik készitése is:)

TcwCsoki 2011.04.28. 17:05:25

adjál infra vénás csokoládét neki :D

Bamm 2011.04.28. 17:18:42

És nekik mi hasznuk lenne belőle,ha összeomlana a GMST?Ez akkora baromság.Nem tudnék sok embert felsorolni,aki nem szeretné a GMST-t.

TcwCsoki 2011.04.28. 17:25:09

hát én csak jót akartam nem tetszik nem kell meg halllgatni úgy sem érdekel már annyira az egész ti dolgot aztán megcső

kt8d5fan 2011.04.28. 18:03:07

Szerintem hülyeség az összeomlás! Aki ki akar lépni, kilép, aki nem, nem! Szerintem a lázadók nem tudják, hogy kb. félmillió ember szórakozását teszik tönkre az idióta "A GMST szar, minek az, tegyük tönkre, nem baj, ha néplázadás lesz belőle" mottójukkal. Ez nem GMST kompatibilis!
Ja és:
"A GMST örök, és elpusztíthatatlan!!!"

YoDa97 2011.04.28. 18:22:08

@kt8d5fan: Tökéletesen egyet értek veled

Garry's Mod Sötét Titkai 2011.04.28. 18:45:31

Én mindenkivel egyet értek aki védi a GMST-ét, és aki ellene van az elmehet a béka segge alá.
Eddig is elvoltunk, nem kell a sok buziskodó, hogy tönkretegyék két évnyi munkánkat, de tényleg ezt bírom, ők mire fel vágnak fel? Nem tudnak semmit letenni az asztalra, mi igen. kb: 90 GMST epizód, és még vagy 7-10 tag videónk van (by: Lattilaman), tehát nekünk van mire fel verni a nyálunkat. xD

Aki el akar menni, az menjen, de azok az emberek akik szó nélkül hátba támadják a GMST-t, a szememben nem mások mint egy büdös mocskos patkányok.

by:MediEvil

Csabahun 2011.04.28. 18:56:20

Medievil én nem léptem ki ja és nekem nem volt profilom és akkor is néztem a gmst

oNearo 2011.04.28. 19:21:45

lehet egy kérdésem? minek kell a GMST ellen fordulni? egyáltalán mi okotok van ezt tenni? most akkor jön a sok érv h ez meg az akkoris ennek se most se semmikor nemlesz értelme csak akkor ha tesz ellenetek valamit

oNearo 2011.04.28. 19:24:20

ha GMST-nek is annyi akkor már nemlesz mit néznem -.- FreddyD befejezte Reactor és Detlev mintha meghalt volna más meg semmi meghalok az unalomtól -.-

herogenius 2011.04.28. 19:33:46

garry's mod sötét titkai 4ever! MediEvil nem tudod ki terjeszti ezeket a hazugságokat?

herogenius 2011.04.28. 19:37:49

Egyetértek oNearo val nekem se lesz mit nézni.a tévé unalmas.jobb a gmod.És ha föloszlana nem lesz min röhögnünk. :)

herogenius 2011.04.28. 19:39:23

@[ORIGINAL]Pesta: nekem mindenki a kedvencem volt a g mod bol.

songokuvx4 2011.04.28. 20:20:52

aki megtámadja GMST-ét az egy mocskos rohadék és aki meg utána megy az sem más

TcwCsoki 2011.04.28. 20:27:54

@[GMST]Hydro: jólvan egségedre sőt gmst.... neki s hát nagyon nem érdekel teli van ERRORAL LEHET ÉN VOK HÜLYE DE AZÉ NE HOGY MÁR TE IS NAGY KÉPÜ VAGY NA MIND 1 HAGYUK PICI KIS FIAM LÁTOD EZ A BAJ AZ EMBEREKBE SEMMI TISZTELTE CSAK ÖN MAGAD TEGYED NAGYON NEM ÉRDEKEL GMST IGY IS NAGY RAKÁS KOLBÁSZ XD

TcwCsoki 2011.04.28. 20:29:22

figy most ne h már ennyire nyalajatok gmstének meg azoknak akik el mentek mert most érdekes mindenki ir több comment mint 1 vidihez hmm fura mi? ajja istenem na mind 1 nekem le eset az egész dolog de ez akkor munfikálizáció mint annak rendes nokedli xd

TcwCsoki 2011.04.28. 20:31:14

ja mondjuk én voltam az sült krumpli aki a napiszaról is be védtem vidit még ám szilveszterest na mind 1 hagyuk hagyuk többet ide se irok azt csináltok amit akartok irjatok h igy meg úgy hát nagyon nem érdekel e igy is sok embert már nem igazán érdekelni mert rendes live alig lehet na mind 1... egéségedtrek meg azoknai is akik maradtak az t cső egemet hotra hotdogra nem érdekel

Rasanes 2011.04.28. 21:15:27

Az intelligens türelmes emberek elolvassák:

N a hát elemezzük is /pill mi is van...Most a hír szerint a GMST néhány tagja otthagyta a csapatot. Most akkor két esélye volt a kilépett embereknek:
1.Elmegy a csába és élvezi az életet
2.Nem csak kilép ellene is fordul!
most foglalkozzunk az ellenfordulókkal de senkit se bántson meg a következő leírt szöveg:
Hogy kezdték? kiléptek ellenük fordultak.
Valószínűleg a az X-gmst-sek közül valaki ezt elkezdte. Aztán a második megtalálta és isten,isten mit veszíthet hozzá csatlakozót. Ekkor jött még néhány és azok is kapcsolódtak. Ez olyan 75%-ban igaz valószínűleg. A másik csapatot már nem elemezem az uncsi lenne! ők élvezik az életet.
sosem szoktam ilyen szavakat használni! Egy féle képen nyerhet a gms-t "jó taktika" ha építenek egy ötletet nem csak azt hogy "maradjunk oszt kész" !
De ne feledjünk el az ellenfélnek is van esélye ha a pletyka hamarabb tovább terjed mint a taktika a szavak életrekelnek!

YoDa97 2011.04.28. 21:30:45

@[GMST]Hydro: Kedves Hydro ki nem szar le téged ??
És miért irkálsz még ide ha szarsz a GMST-re és csak szét akarjátok baszni az egészet és ki kiváncsi az ilyen irásokra????Me én ku*vára nem vagyok rá kiváncsi.

És egyet értek néhányal elöttem szoloval hogy valaki ezt szokta nézni és nem a gyözike showt ami akkora parasztság hogy ki jukad töle a tévé.És még valami mért jó hogy elene fordultok me "he jó kis hecc lenne baszuk szét a GMST-t köpjünk 2 évi munkájukra szarjuk le a sikeres és dicsért epizódokat mert ez egy SZAR" aki ezen a véleményen van az basszon lovat a garázsban.

pepe1494 2011.04.28. 22:41:07

juhé a GMST elpusztithatatlan és örök et tetszik :)))) :DDDD

oNearo 2011.04.29. 13:47:17

lehet BO$$ kilépett de az ilyen ne bassz lovat a garázsba meg a többi humoros beszólása köztünk marad mert BO$$ forma és ez így is marad :P

oNearo 2011.04.29. 13:48:30

szvl megkérnék minden némi aggyal rendelkező embert h: NEEEE BASSZ LOVAT A GARÁZSBA

joker143 2011.04.29. 15:44:37

Hali aki kilép a gmst-ből az lépjen ki a francba mi a hasznukha más embereknek fájdalmat okoznak???kb annak az 1 millió embernek akik készitik nagy örömmel a videókat és akik naon várják!ÉS EZT NAGY BETŰVEL KELL IRNOM :D:D:D ÉN NEM NÉZNÉM AZT A SZAROS KOPI GARRY'S MOD VILÁGOS TITKAIT GMST ÉN ÍGY SZERetLEK .:BY:.Joker143

Bamm 2011.04.29. 18:56:17

Na igen.Ok persze "Anarchia".De csak mert valaki úgy gondolta hogy a Mario jobb mint a Gmod és ezért csapjuk szét az egész GMST-t.Szerintem még mindíg baszott hülyeség szétcseszni.Mert legalább van mit nézni,és nem Barátok köztöt kell nézni,meg azt olvasni,hogy Győzike öngyilkos akar lenni.A GMST-nek van értelme,és nem csak YouTube-os videók,hanem rohadt jó műsorok!!!GMST 4EVER!!!!

Warfon 2011.04.29. 19:52:39

Teljesen igaz két részre osztódtak...a végén már semmi tag nem lesz! De én drukkolok!!

GMST_BoSs 2011.04.29. 21:51:04

sok fasszopó nyalig gmst rajongó...

kt8d5fan 2011.04.30. 09:16:49

Jóvanna ne izéjjé mer odameek!

][PAPA_Jo][ 2011.04.30. 18:22:35

Most úgy akartam kezdeni a mondatot hogy tisztelt gmst és anti gmst de hogy belegondolok 1 ik se érdemli meg a veszekedés miatt,mind 2 ő felekezetnek vannak elvárásai és hibái kezdjük a GMST vel
-Tagok én ezekkel nem értek 1 et,elég volt nekem kezdetben a 4 Leader azokból is már csak 2 mint olvasom,maradhatnak az ilyenek hogy Lattilaman akik bizonyitottak,de olyanok akik csak blogolnak meg 2 hónaponta bejelentik hogy mingyár kész a videó de még nincs kész és csak baj van velük az elég,ez 1 baj.
-Rossz öszmunka,nem értek 1 et valakivel aki azt irta hogy: "akkor lépjenek mit érdekli azt a GMST-t?" igenis érdekli őket, mivel egy tag veszett el vagyis valami probléma van,ilyenkor megkell őket halgatni nem magasról leszarni...
-Túlságosan ValóVilág lett a GMST nem tudtam mást találni,ez az ilyen Valósághű próbálkozások hogy szerepet játszanak meg ez elég,meg Frost meg minden,ez Dráma lett,az 1 évad on annyit szakadtam a röhögéstől ált. most meg a 2.odik 1 egész Dráma,változtatni kéne
-Bo$$ hiányzik

Anti GMST:
-Semmi értelme a győzködéseteknek most ezt nem úgy mint GMST párti vagy Anti GMST párti lennék...
-Lehet mindenki rossz tekintettel a GMST felé különféle panaszok miatt,ilyenkor nem azonnal fáklyát hozni és beledobni a molotov ot a tömegbe és "Ha csatlakozol jófej vagy" Szöveget hozni,írj 1 panasz levelet és ha továbbra is nem teljesitik akkor keress embereket és úgy panaszkodjatok,de ne menőzve a CAPS LOCK al mint a sonic képes gyerek ha azt képzeli hogy CAPS LOCK ozik akkor "ORDÍT"
-Tagok kilépése,oké,kiléphettek,de mindig elötte megkell gondolni,volt nektek 1 betöltött poziciótok,mit értek azzal ha most kiléptek és ezt leromboljátok mert valami nem tetszet?
-Valaki írta hogy 1 milióan nézik a GMST-t,ezzel nem a számban értek egyet hanem a megszólitással,igen is tényleg sokan nézik,még köztetek is van olyan aki nézi ahoz képest hogy nem szereti,ehez hozzá szólva: Ne magatokra gondoljatok meg a közösségre aki mellétek állt hogy le a GMST vel,igen is sokaknak tetszik ez,ha nem tetszik írj 1 levelet igyál 1 kávét majd mennyél Biciklizni vagy jobb Videót csinálni tetszésed szerint

Saját véleményem: nincs lényege a vitának....

Köszönöm ha elolvastad

][PAPA_Jo][ 2011.04.30. 18:23:13

Ha van helyesírási hiba ne fikáz le,nem néztem át

Starkillerhun 2011.05.01. 20:08:06

úristen ki az a idióta aki csak ugy kilép a gmst-böl ? akkor minek jelentkezett? csak el vette másoktól a lehetöséget:S én ha bekerülnék a falon másznák ez meg ááá... nem mondok semmit de hogy még ellenük is fordulnak hát mintha te vagy a red heavy és az ellenfeled a blue spy olyan hátbaszurás...

Starkillerhun 2011.05.01. 20:09:34

a GMST tényleg örök mert az embernek van agya amivel megjegyzi és szíve amiben megtartja...+ a youtube :D
süti beállítások módosítása