Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2010.01.31.

2010.01.31. 19:16 Garry's Mod Sötét Titkai

 Sziasztok

Már nagyon kezd a tököm tele lenni. Néhány ember annyira fel idegesített, hogy azt mondtam már, hogy : Álljál már le bazd meg. Nem vagyok egy haragtartó tipus, de nem szeretem, ha a megfelelő tiszteletett nem adják meg a csapatnak. Ki dolgozzuk a belünket, hogy ti röhögjetek, de látszik, hogy néhányan szarnak az egészre. Skype-on is le töröltem azokat akik idegesítettek engem. Unom már az egészet. Nekem csak 1 kérésem lenne, hogy nyugodjatok már le egy kicsit.

Amúgy már elkezdtem csinálni az Indiana Zsoltot, csak az volt a baj, hogy újra kell raknom a Gmodot, mert elbaszódott. Hamarosan elkészül, remélem ti is várjátok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr161717707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása