Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2018.01.14.: Zűr az űrben

2018.01.14. 08:10 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Ahogyan ígértem megírom nektek, hogy miért csak ilyen hosszúságú a Zűr az űrben  11. része és miért kellett rá ennyit várni. Sorban fogom megírni, és remélhetőleg úgy átérzitek majd a nehézségeket amiken én is átmentem.

1; Idő: Ezt nem nagyon szeretném részletezni sokszor elmondtam hogy kevés az időm sajnos gmod videók készítéséhez, különösen ilyen nagy projectechez.

2; Pályák: A probléma itt az volt, hogy az űrben játszódó pályákat elég nehezen tudtam megcsinálni, mert valamiért mindig fagyott nekem az egész pálya felvétel közben. Ilyenkor nem használtam Fraps felvételeket, és csak képanimációkkal tudtam azt megcsinálni amit szerettem volna.

3; Szinkronok: Sajnos nem csak én küzdök az idő problémájával, így mások is. Nem könnyű elérni minden szinkronszínészt, és még nehezebb a határidős feladatokat megcsinálni. Nem panaszkodhatok, a csapatban mindenki a 100%-ot nyújtja de az idő mindenki ellensége lett sajnos.

Lényegében ezek lettek volna, és jobban nem is szeretnék belemenni, mert kitérhetnék még a jogi hülyeségekre, a youtube családbarát követeléseire, a modellek fizikájára, stb. Ami jó hír azonban, hogy remélhetőleg folytatódik a videó, igazából ezt a szériát szeretném már lezárni az éven,

A 12. rész már sokkal gördülékenyebben fog menni, remélhetőleg. A modellek pályák már rendelkezésre állnak, a zenék szintúgy, már csak az elhivatottság kell, és egy kis türelem tőletek! :)

MediEvil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr7513572933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása