Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2016.12.11.: Kalandregény, EÉF, karácsonyi videó

2016.12.11. 08:03 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok!

Eddigi terveim szerint a következő nagy videó szintén egy Kalandregény epizód lesz, csak annyiban fog különbözni, hogy más lesz benne a főszereplő. Így igaz, mivel az én szálamat már elindítottam, így ideje a többit is. "Milyen szálakat?" Nos... A Kalandregény 2.0 azért különlegesebb az eddigi videóimnál, mivel itt mindenhol tettem el relytett utalásokat majd a többi történetszálra, és a végén össze fog majd állni egy nagy egésszé.
A következő főszereplő Nana lesz, és remélhetőleg még két olyan karakter akit már ismerhettek, vagy már ismertek. Nem merek előre pontos dátumot mondani hogy mikor lesz készen, mivel nekem is összejöttek a dolgok (államvizsga, munka, lakás, stb.). De megpróbálom még decemberben elkészíteni.

Az EÉF videót már megkonzultáltuk Reptile-al, és arra jutottunk, hogy egy kicsit komplexebb videót kell összedobni mivel. Az SL miatt kicsit megbonyolódott a történetszál, és szeretnénk mi is hűek maradni a történethez nagyjából.
Elméletileg lehet majd ide is jelentkezni szinkronszínésznek, de elsősorban lányokat keressünk az SL videóba, és erős hangú fiúkat a 4.-be. Bátran lehet jelentkezni a helpgmst@citromail.hu email címen, és meglátjuk, hogy kinek sikerül.

Na igen...Kicsit bajba vagyok, mivel a tavalyi nagyságú karácsonyi videót biztos hogy nem fogom tudni megismételni. Arra két hónapot szántam, és szinte minden nap csak animáltam, és vágtam hogy jó legyen. Idén egy kicsit szolidabb, visszafogottabb karácsonyi videó lesz, de remélem ez is el fogja nyerni a tetszéseteket.
Nem merem mondani hogy ide lesz szükségem szinkronszínészekre, de majd elválik. ;) 

UI: Posztereket aki rendet még nem adtuk fel (postai probléma miatt) de személyesen függetlenül át lehet venni bármikor Miskolcon. Hétvégén a legalkalmasabb. A rendelést szintén a helpgmst@citromail.hu-n kell elküldeni.

Üdv.:
MediEvil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr6912039725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása