Garry's Mod Sötét Titkai

Ez a Blog az idióta magyar Garry's modosokról fog szólni, meg hát azokról a hülyeségekről emiket csinálunk. Ha bármilyen kérdésed van, ezt ide küldjed: helpgmst@citromail.hu

Hírek: 2015.11.03.: Okos emberek a neten, EÉF széria

2015.11.03. 06:32 Garry's Mod Sötét Titkai

Sziasztok

Az utóbbi két napban kimutatták a nagyon "okos" emberek a foguk fehérjét. Azt eddig is gondoltam, hogy évről évre szembesülnöm kell azzal hogy az emberek egyre hülyébbek lesznek, vagy csak szimplán semmibe veszik másokat. Az utóbbi videóm a "Ki az igaz Freddy" egy feldolgozás volt, amit egy angol videó magyarosításáról csináltam. De innentől jöttek az érdekességek: Minden percben jött egy komment hogy copy, meg copy, és utánzó vagyok. Igazából nem értem a logikájukat, nem tudják felfogni, hogy mit jelent a FELDOLGOZÁS szó? Gmod-osítottam egy másik animációt, aminek ráadásul a történetén kívül semmi más nincs az én videómban, emiatt nem tekinthető copy-nak.
És a legfontosabb, kiírtam a videó alá, a videóba, kommentbe is, hogy ez egy feldolgozás, de arra nem veszik a fáradtságot, hogy elolvassák. Ezzel saját magukat égetik be hogy okoskodni akarnának. De egy szó mint száz, rájöttem hogy másképp kell hozzáállni pár réteghez a youtube-on, mert ahogyan látom a szép szavak semmit sem érnek.

 

Reptile szépen halad a videóval, hétvégén volt szerencsém a saját szememmel is látni a vágási munkálatokat. Most ért el egy kritikus stádiumhoz, de nem kell aggódni, meg lesz a videó. Annak érdekében, hogy ne kelljen ennyit várni a 3. és a 4. epizódig, ezért átvettem én a szerkesztési jogait. Kvázi: a 3.-4. részt én fogom csinálni. Persze nem fogom összecsapni, minden tudásomat, és szabadidőmet bele fogom vetni, hogy egy maradandót alkossak, olyat minta  kollégám.

Szinkronszínésznek ebbe lehet jelentkezni, ezt a gmst hivatalos skype csatornáján fogom véghezvinni.

MediEvil

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garrysmodsotettitkai.blog.hu/api/trackback/id/tr548046278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása